Jumaat, 22 Mac 2019


BIODATA


Nama diberi Noraidah Binti Kalawit. Nick name Aydah. Di lahirkan pada 02.06.1992 di sebuah kampung yang terpencil di sabah tapi sekarang syukur kampung tu sudah maju. Kah..kah..kah..

Berusia 26 tahun dan mempunyai 2 orang cahaya mata yang sangat comel. Hihihi

Suri rumah hati suami sepenuhnya. Hihihi.

Berkenalan dengan shaklee pada 2014 dan hanya consume set kurus shaklee saja. Sejak dapat #shakleeeffect tidak fikir panjang dan terus join ahli.

Dan bermula lah kehidupan sebagai Shaklee Distributor. Shaklee banyak bawa perubahan dalam diri saya antaranya ialah kesihatan semakin baik, ada duit sampingan asbab bonus Shaklee. Syukur, atas kesabaran dan konsisten sehingga hari ini masih setia dengan shaklee.

Walaupun hanya duduk rumah tapi saya mampu membantu suami sedikit sebanyak dalam perbelanjaan keluarga. Walaupun sedikit tapi sangat puas hati sebab saya tidak bekerja tapi mampu juga untuk ringankan beban suami. Isteri yang baik adalah yang selalu ringankan beban suami, Tak gitww?? Hahaha.

Apa pun saya akan teruskan perjuangan dalam bisnes shaklee ini sebab peluang dalam bisnes ini sangat luas sebenarnya. Rajin atau tidak saja!

So, mommies yang duduk rumah tu jom bantu suami cari side income. Dan tidak mustahil bisnes ni jadi pendapatan utama kita.

Saya jadikan shaklee sebagai sumber pendapatan utama saya sekarang!

Belum terlambat untuk anda untuk memulakan bisnes dalam shaklee ini. Jom UBAH KEHIDUPAN DENGAN SHAKLEE!!!

Love,
Aydah Alexander❤

014.8577216

Tiada ulasan:

Catat Ulasan